Kesäloma!



Tänään alkoi Idun ensimmäinen kesäloma.

Elokuun puolesta välistä asti hän on kolmesti viikossa viettänyt kolme tuntia kerhossa ja nyt kun minun sokkini vapaa-ajan vieton suhteen on hälvennyt voin sanoa, että kolme tuntia on tosi lyhyt aika. Tositosi lyhyt. Mutta myös tositosi tarpeellinen, sillä paljon olen kolmen tunnin aikana ehtinyt tehdä, jos olen sille päälle sattunut.

Puoleen väliin kerhovuotta Itu oli lauman nuorin ja kun alkuoutoudesta päästiin, hänestä on tullut oikein reipas kerholainen. Uusia asioita on Itu oppinut hurjasti, varmasti paljon enemmän kuin mitä olisi oppinut, jos olisimme vain kaksin olleet kotona. Kerhon vetäjistä on tullut tärkeitä samoin toisista pikku kerholaisista. Niitäkin, jotka ovat kesken vuotta jääneet ryhmästä pois, muistellaan toisinaan haikeina.

Mikäli elämään ei lähikuukausina tule suuria muutoksia, jatkaa Itu kerhotaivaltaan taas elokuussa. Kunhan vain malttaisi sinne asti odottaa ja lomailla ensin. Tosin se loma on vielä käsitteenä aika vieras...

"Nyt sinä oot kuule lomalla."
"Minä tahdon lomalle!"
"Sinähän olet jo."
"Minä TAHDON lomalle!!"

Kommentit

  1. Meidän pienokaisemme on saanut liikanimen "Tahvo", koska hän niin kovasti tahvoo kaikkea. "Minä tahvon tuon! Minä tahvon puhalluskukan! Minä tahvon maitoa!"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mainio Tahvo. :)
      Meillä yleensä tahrotaan asioita. Kaikenlaista.

      Poista
  2. Meillä aloitetaan tarhassa ekaa kertaa ens vuonna, myös tuolla 3h päivässä meiningillä. Tosi lyhyt aika tosiaan, mutta uskon että miehelle (hän siis on meillä tytön kanssa kotona) se tulee tosi tarpeeseen. Onhan nää tän ikäiset aika vaativia! Ja myös näille pienille tää on just hyvä ikä alkaa leikkiä muitten kanssa. Kuulostaa siltä että Itu on tosiaan viihtynyt siä tarhassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on kyllä viihtynyt, sen alkuihmetyksen jälkeen. Toivotaan, että teilläkin sopeudutaan hoitoon hyvin! Kyllä siinä kolmessa tunnissakin isä taikka äiti ehtii ihan hyvin jo levätäkin. :)

      Poista

Lähetä kommentti

Sana on vapaa.

Suositut tekstit